Comarch liderem oprogramowania dla MSP

Comarch został uznany przez firme badawczą DiS za największego w Polsce dostawcę oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw.

W najnowszym raporcie "Informatyka w małych i średnich przedsiębiorstwach 2004" firma badawcza DiS ocenia wartość udziału Comarch w rynku licencji wartym 320 mln zł na 8,06%. Wartość rynku oprogramowania dla MŚP w 2004 r. wyceniona została na 363,4 mln zł, co oznacza rekordowy wzrost w złotówkach o 16,4% (23,9% w dolarach) w stosunku do 2003 r.

Reklama

W ciągu roku przychody ogółem Comarch wzrosły z 256,643 mln zł do 329,991 mln zł, natomiast przychody z samych aplikacji wzrosły w porównaniu z rokiem 2003 o 7,8% i wyniosły na koniec 2004 r. 25,739 mln zł.

- To obiektywne potwierdzenie, że systemy CDN najlepiej sprawdzają się w małych i średnich przedsiębiorstwach. Dzięki wysokiemu udziałowi rynkowemu, największej i najlepszej w Polsce sieci partnerów oraz silnemu zapleczu giełdowej spółki dajemy najwyższą gwarancję rozwoju programów spod znaku CDN. A to ma coraz większe znaczenie dla klientów, którzy oprócz funkcjonalności i ceny coraz większą uwagę przywiązują do stabilności biznesowej partnera, który dostarcza system do zarządzania. ? mówi Zbigniew Rymarczyk Wiceprezes Comarch odpowiedzialny za sektor ERP.

Osiągnięcie wysokiej pozycji było możliwe dzięki doskonałym produktom, profesjonalnym wdrożeniom i serwisowi oraz dynamicznej ekspansji na rynki średnich i dużych przedsiębiorstw. Również systematycznie rozbudowywana sieć Partnerów Comarch przyczyniła się do naszej wysokiej pozycji w rankingu.

- W tym roku rozpoczęliśmy realizację trzyletniej strategii, której celem jest umocnienie pozycji Comarch jako największego polskiego producenta programów do zarządzania. Jej elementem jest także rozpoczęcie sprzedaży CDN XL na rynkach międzynarodowych. Podpisaliśmy już pierwsze umowy z Klientami i Partnerami w Niemczech, na Słowacji i Ukrainie W najbliższych latach zainwestujemy kilka mln zł w działalność badawczo-rozwojową. To pozwoli na dalszy intensywny rozwój istniejących produktów CDN, a za kilka lat wprowadzimy do naszej oferty system ERP nowej generacji. ? dodaje Zbigniew Rymarczyk.

Dowiedz się więcej na temat: MSP | Comarch

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje