Comarch już światowy

Kolejny kontrakt o wartości ponad 3,3 mln zł na wdrożenie systemu do zarządzania lojalnością klientów podpisał krakowski integrator z klientem w Rosji. System będzie oparty o flagowe rozwiązanie Comarch klasy CRM, AURUM LoyaltyCare.

Wcześniej Comarch informował o umowie na system lojalnościowy dla globalnego koncernu energetycznego o wartości do 20 mln euro.

Reklama

"Kontrakt rosyjski potwierdza naszą pozycję jako jednego ze światowych liderów na rynku systemów lojalnościowych. Potrafimy zdobywać kontrakty i wdrażać nasze rozwiązania zarówno na dojrzałych rynkach Europy Zachodniej, o czym świadczy kontrakt ze światowym koncernem energetycznym, o którym informowaliśmy dwa tygodnie temu, jak i w gospodarkach wschodzących" - mówi Paweł Przewięźlikowski, Wiceprezes Comarch S.A. "Aktualnie zainteresowanie tego typu systemami jest bardzo duże, tym bardziej, że daje się je zastosować nie tylko w firmach handlowych ale także u operatorów telekomunikacyjnych, bankach, czy w sektorze energetycznym. Liczymy na kolejne kontrakty i zwiększanie udziału w rynku tych systemów. Cieszymy się również ze wzmocnienia naszej pozycji na informatycznym rynku rosyjskim. Rynek ten dynamicznie rośnie w związku ze rozwojem rosyjskiej gospodarki. Jesteśmy już na nim obecni w sektorze telekomunikacyjnym, finansowym i handlowym, co stanowi dobrą bazę do dalszej ekspansji" - dodaje Paweł Przewięźlikowski.

Dowiedz się więcej na temat: Comarch

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje