"Chroń swój telefon"

Polska Telefonia Cyfrowa (właściciel sieci Era) rozpoczyna drugi etap kampanii "Chroń swój telefon". Pierwsza część akcji skierowanej przeciwko kradzieżom telefonów komórkowych miała miejsce na przełomie października i listopada ubiegłego roku za pośrednictwem gazety "Twoja Era" oraz strony www.era.pl. PTC prowadzi tę akcję przy poparciu policji.

Polska Telefonia Cyfrowa (właściciel sieci Era) rozpoczyna drugi etap kampanii "Chroń swój telefon". Pierwsza część akcji skierowanej przeciwko kradzieżom telefonów komórkowych miała miejsce na przełomie października i listopada ubiegłego roku za pośrednictwem gazety "Twoja Era" oraz strony www.era.pl. PTC prowadzi tę akcję przy poparciu policji.

Na potrzeby kampanii "Chroń swój telefon" PTC przygotowała specjalne plakaty i ulotki. Informują one w jaki sposób można zabezpieczyć się przed kradzieżą telefonu oraz jak bezpiecznie go używać. Zwracają także uwagę jak wiele cennych danych przechowywanych jest w aparacie telefonicznym oraz jak kłopotliwa może być ich utrata. Materiały informacyjne będą dostępne we wszystkich salonach oraz sklepach firmowych sieci Era. Akcja prowadzona będzie także za pośrednictwem Internetu.

Kampania "Chroń swój telefon" nabiera szczególnego znaczenia w obliczu wzrastającej liczby użytkowników telefonów komórkowych. Przeciwdziałanie kradzieżom wymaga zmiany wielu aktów prawnych, które uproszczą procedury umożliwiające blokowanie aparatów. Dodatkowo potrzebne są zmiany w świadomości właścicieli, którzy powinni zacząć traktować aparat komórkowy jak połączenie dowodu osobistego i karty kredytowej ( w istocie współczesne telefony spełniają takie funkcje).

Reklama

Dla dobra wszystkich użytkowników telefonów komórkowych Polska Telefonia Cyfrowa zachęca również innych operatorów komórkowych do podejmowania działań edukacyjnych, właśnie takich jak kampania "Chroń swój telefon".

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: T-Mobile | telefon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama