Chiński Oppo coraz bliżej Polski

Kolejny chiński potentat rynku smartfonów chce na stałe zadomowić się w Polsce. Po Huaweiu i Xiaomi przyszła pora na Oppo. Firma planuje rynkowy debiut na początku roku, już teraz zabezpieczając odpowiednią sieć dystrybucyjną.

Polski oddział marki Oppo podpisał umowy dystrybucyjne z firmami NTT S.A., ABC Data S.A. oraz TelForceOne S.A. Powyżsi partnerzy mają zapewnić dostępność produktów Oppo w Polsce razem z głównym dystrybutorem marki, którym w listopadzie zostało AB. S.A. Na mocy podpisanych dokumentów produkty OPPO będą dostępne dla grona klientów w całej Polsce. Podpisanie umów dystrybucyjnych to kolejny krok w procesie intensywnych przygotowań do wejścia marki na polski rynek, które zaplanowano na pierwszą połowę 2019 roku.

“Cieszymy się z podpisanych umów, które w znaczącym stopniu rozszerzają grono oficjalnych dystrybutorów naszych produktów. Dzięki współpracy z NTT S.A., ABC Data S.A. oraz TelForceOne S.A. będziemy w stanie zapewnić  dostępność telefonów i akcesoriów Oppo na terenie całego kraju." - powiedział Łukasz Łyżwa, Head of Sales polskiego oddziału marki Oppo .

Reklama

Oppo jest jednym z największych producentów smartfonów. OPPO zapoczątkowało także erę upiększania zdjęć "selfie". Jako pierwsze zaprezentowało smartfony z przednimi kamerami 5 MP i 16 MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. 

W 2017 roku, według badań IDC, firma uplasowała się na czwartym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów na światowym rynku. 

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Oppo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy