BLIK nie działa - awaria w mBanku

Klientom mBanku nie działa BLIK. Bank ma problem z niektórymi usługami, przede wszystkim z płatnościami bezgotówkowymi BLIK.

"Obecnie nasz serwis i aplikacja bankowa działają wolniej. Dłużej też trwa logowanie. W tej chwili nie skorzystacie z BLIK-a. Najlepiej, abyście płacili teraz np. kartami. Pracujemy nad tym, żebyście mogli korzystać z naszych usług bez przeszkód. Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość" - napisał na swoim facebookowym profilu mBank, w odpowiedzi na sygnały o awarii i problemach z BLIK-iem.

Awaria dotyczy całej Polski i systemu płatniczego. Pozostaje czekać na usunięcie problemu przez informatyków mBanku.

Przy pomocy BLIK-a można płacić online lub w sklepach, wypłacać pieniądze lub je przelewać. Według publikacji Cashless z 2019 roku, z BLIK-a korzystało wtedy ponad 3 mln użytkowników. 

Reklama


INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: BLIK | mBank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy