Bank Millennium - nadal są problemy z logowaniem i aplikacją. Awaria trwa?

Użytkownicy Banku Millennium nadal mają problemy - nie działa prawidłowo aplikacja, problemy dotyczą płatności online. Użytkownicy Banku Millennium mają mieć problemy również z logowaniem. Bank pracuje nad usunięciem problemów.

"Z powodów technicznych u części klientów występują problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" - można było przeczytać wczoraj na oficjalnym profilu twitterowym banku.

Niestety, problemy nie ustąpiły. We wtorek 26 maja użytkownicy nadal nie mogą w pełni korzystać z aplikacji, płatności online i płatności poprzez Blika.

"Od wczoraj po południu występuje cały czas błąd. Strony internetowe też nie działają" - czytamy w komentarzu jednego z klientów na stronie downdetector.pl. Dalsza analiza wpisów klientów wskazuje na to, że niektórzy mogą korzystać z fragmentów usług, ale na razie nie wiadomo, czy zależy to od operatora komórkowego, prędkości internetu czy miejsca użytkowania usługi.

Reklama

Banku Millennium pracuje nad usunięciem usterki.

Bank Millennium - według analizy opublikowanej przez serwis Bankier na podstawie posiadanych przez banki aktywów - znalazł się na szóstym miejscu w Polsce. 

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy