Archos wkracza na polski rynek

Firma Archos zapowiada ekspansję na polskim rynku elektroniki użytkowej. Portfolio produktów marki będzie dostępne dla polskich konsumentów dzięki nawiązaniu współpracy dystrybucyjnej z firmami Action i ABC Data.

- Polski rynek jest dla nas bardzo ważny. Wiążemy z nim duże nadzieje i cieszymy się z nawiązania współpracy z ważnymi partnerami biznesowymi  – mówi Loïc Poirier, CEO firmy Archos. Jesteśmy dumni, że produkty marki Archos, oferujące bardzo wysoką jakość w przystępnej cenie będą dostępne dla polskich konsumentów – dodaje Poirier.

Portfolio maki Archos opiera się na trzech głównych filarach, jakimi są: tablety, smartfony oraz inteligentne urządzenia. Firma Archos została założona w 1988 roku. W roku 2008 debiutowała na rynku tabletów, a rok później stała się pierwszym producentem tego typu urządzeń z systemem Android. Aktualnie w ofercie firmy dostępne są modele o przekątnej ekranu od 7 do 13,3 cali, wyposażone w różne procesory, w opcjonalną klawiaturę oraz z modułem 3G lub 4G. W ofercie producenta znajdują się też smartfony: od modeli budżetowych po bardziej zaawansowane, zapewniające dostęp do 4G i dedykowane do multimedialnej rozrywki.
 
Archos zaprezentuje na polskim rynku również innowacyjny zestaw inteligentnych urządzeń przeznaczonych do domu. Bazując na dotychczasowym doświadczeniu w zakresie urządzeń mobilnych, Archos oferuje szereg inteligentnych urządzeń, które usprawnią łączność i komunikację w domu oraz poprawią osobiste zdrowie i samopoczucie.  

Reklama
INTERIA.PL/informacje prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy