Apple usuwa opinie klientów ze swojego sklepu internetowego

Apple usunęło opinie klientów ze swojego sklepu internetowego. Sytuację jako pierwszy zauważył serwis AppleInsider.

AppleInsider otrzymało od jednego ze swoich czytelników wskazówkę, iż Apple rozpoczęło usuwanie opinii klientów ze swojego sklepu internetowego - zniknęły one z krajów takich, jak Wielka Brytania, Australia czy Ameryka.

Decyzja Apple oznacza, iż klienci nie mogą zgłaszać już swoich opinii na stronie internetowej producenta - zwłaszcza w przypadku negatywnych odczuć. Dla przykładu, niektóre przejściówki Apple posiadały ponad 700 pisemnych recenzji.

Amerykański producent nie odniósł się do całej sytuacji. Nie pozostaje nic innego, jak tylko czekać na rozwój sytuacji. 

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Apple
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy