Aplikacja Nokia Support już w Sklepie Play

Smartfony Nokii debiutują na nowych rynkach, a w trosce o komfort klientów Nokia udostępniła specjalną aplikację.

Dzięki aplikacji Nokia Support, właściciele smartfonów Nokia będą mogli łatwo połączyć się z działem obsługi klienta, zgłosić usterkę lub błąd, albo znaleźć odpowiedź na nurtujące ich pytania w specjalnym dziale. Jest również możliwość połączenia się z działem technicznym, gdzie konsultanci pomogą w rozwiązaniu prostych usterek, a także możliwość sprawdzenia statusu gwarancji. 

Taka forma opieki nad klientem nie jest niczym nowym i jest już stosowana przez konkurencję. Przykładem jest chociażby aplikacja HiCare od Huaweia. 

Przypomnijmy, że wszystkie modele, które Nokia przedstawiła w tym roku można zamawiać już w polskich sklepach. Ich ceny są jednak dosyć wysokie. Nokia 3 kosztuje 749 złotych, Nokia 5 - 999 złotych, a Nokia 6 - 1249 złotych. Za podstawowy model 3310 trzeba zapłacić 269 złotych.

Aplikację można bezpłatne pobrać ze Sklepu Play. 

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Nokia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama