Allegro - zmiany w regulaminie. O czym trzeba wiedzieć?

Allegro zapowiedziało dziś istotne nowe zmiany w swoim regulaminie, dotyczącą one między innymi zmiany zasad sprzedaży w jednej z kategorii. O czym trzeba wiedzieć?

Zmiana dotyczy zasad sprzedaży oprogramowania w kategorii Komputery. Po zmianach wprowadzonych w kategorii gier, jest to kolejny krok, który ma na celu ułatwienie dotarcia do pełnowartościowych produktów.

Zmiany w regulaminie Allegro, które wejdą w życie od 6 września, zabraniają sprzedaży używanego cyfrowego oprogramowania (ESD) oraz OEM, takiego jak na przykład Windows 10, Office, Corel Draw etc. 

Wystawianie nowego oprogramowania cyfrowego będzie dostępne jedynie dla autoryzowanych sprzedawców, posiadających konta firmowe. Każda firma, która będzie chciała wystawiać takie oferty, musi wysłać wiadomość na: oprogramowaniekomputerowe@allegro.pl, która oprócz nazwy konta, powinna zawierać potwierdzenie, oświadczenie lub inną formę zgody na sprzedaż tego oprogramowania od oficjalnego dystrybutora lub właściciela praw, ewentualnie fragment umowy handlowej, potwierdzającej współpracę z oficjalnym dystrybutorem. Pozostali użytkownicy nie będą mieli takiej możliwości. 

Jeśli zaś chodzi o sprzedaż płyt CD lub innych trwałe nośniki zawierających używane oprogramowanie, będzie to jedynie możliwe w oryginalnym opakowaniu, zawierającym kod aktywacyjny. Tak jak dotychczas, będzie to można zrobić zarówno z poziomu konta zwykłego, jak i firmowego. Wszystkie oferty niezgodne z wymogami będą usuwane. Jest to kolejna ważna zmiana, która ma przeciwdziałać nielegalnej sprzedaży używanego oprogramowania. Allegro dba o komfort i bezpieczeństwo kupujących oraz gwarancję, że produkt pochodzi z oficjalnego źródła

Reklama
Informacja prasowa/INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy