W Polsce będzie więcej hotspotów!

Na polskim rynku pojawiła się właśnie firma free-hostpot, która zajmuje się tworzeniem punktów nieograniczonego, darmowego dostępu do internetu, czyli tzw. hotspotów.

Porównując naszą sytuację do krajów Unii Europejskiej, w Polsce liczba hotspotów (1,3 tys.) jest bardzo znikoma. Jakie korzyści czekają nas po wejściu firmy na, rozwijający się dopiero, polski rynek? Przede wszystkim możemy liczyć na rozbudowę siatki hotspotów, głównie przy hotelach i restauracjach. Nie od wczoraj wiadomo, że darmowy dostęp do internetu przyciąga klientów.

Reklama

Free-hotspot zarabia na tworzeniu punktów dostępowych głównie dzięki temu, że podczas przeglądania stron internetowych serwuje użytkownikom bloki reklamowe. Korzyści budowania hot-spotów są niejako obopólne. Właściciel hotelu cieszy się dużym zainteresowaniem swojej placówki, a firma zajmująca się tworzeniem i obsługą techniczną punktu zarabia na abonamencie uiszczanym przez samego zleceniodawcę (właściciela hotelu) oraz na emitowanych reklamach.

Dowiedz się więcej na temat: Polsko! | firma

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje