TP S.A wyjaśnia

W związku z tekstem Nabici w Neostradę otrzymaliśmy wyjaśnienie rzecznika prasowego Telekomunikacji Polskiej - Witolda Rataja - w którym czytamy: "W związku z ukazaniem sie w portalu internetowym interia.pl informacji zatytułowanej "Nabici w Neostradę" prosze o zamieszczenie poniższego wyjaśnienia. Sygnał o kłopotach przy instalacji Neostrady Plus jest dla Telekomunikacji Polskiej bardzo ważny. Z pewnością będziemy sprawdzać i naprawiać każdy pojawiający się problem. Oczekujemy na sygnały od naszych Klientów przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem infolinii 0 800 102 102."

"Po wnikliwym sprawdzeniu opisanego w artykule "Nabici w Neostradę" problemu, uważamy że oferowana aplikacja przygotowana dla naszej usługi jest w pełni sprawna technicznie. Sugerowanie na podstawie kilku przypadków, że uniemożliwia ona korzystanie z naszej oferty jest zbyt pochopne.

Reklama

Podczas testów oprogramowania dla usługi Neostrada Plus, przeprowadzonych w Telekomunikacji Polskiej oraz TP Internet (na wszystkich wymienionych systemach operacyjnych, czyli Windows 95, Windows 98, Windows ME, Windows 2000 i Windows XP), przed uruchomieniem usługi nie zaobserwowano problemów, o których mowa w artykule "Nabici w Neostradę Plus" opublikowaną przez Agencję 4D.

"Niektóre przypadki", o ktorych wspomniano, mogą praktycznie wystąpić dla dowolnego systemu operacyjnego, jeżeli:

- nie jest on zainstalowany poprawnie (np. brak zainstalowanych komponentów sieciowych),

- nie jest legalną wersją producenta,

- wcześniej używano innego oprogramowania typu PPPoE (typu shareware, freeware), które może powodować konflikt, nawet po usunięciu z komputera (np. nie deinstalując automatycznie wszystkich wcześniej zapisanych plików).

Problemy uzależnione są również od typu komputera, karty sieciowej i innego oprogramowania (w szczególności sieciowego) używanego na konkretnym komputerze. Przypadki takie mają zatem charakter bardzo indywidualny, a wyciąganie na tej podstawie generalnych wniosków jest, naszym zdaniem, niemożliwe i nie uprawnione.

Konsultanci techniczni TP są dostępni dla klientów usługi Neostrada przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, pod bezpłatnym numerem telefonu 0 800 102 102.

Instalacja oprogramowania usługi Neostrada Plus polega na zainstalowaniu dwóch komponentów - oprogramowania typu klient PPPoE oraz "nakładki" na komponent połączeń sieciowych i telefonicznych systemu Windows. Pierwsze z nich jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania protokołów sieciowych usługi, drugie ma na celu ułatwienie nawiązywania połączenia przez użytkownika (eliminuje konieczność kazdorazowego podawania nazwy i hasła użytkownika)

Wierząc w pańską troskę o rzetelność i kompletność materiałów prezentowanych na stronach portalu interia.pl liczę na zamieszczenie powyższego wyjaśnienia. " - Witold Rataj - rzecznik Telekomunikacji Polskiej

od redakcji: Stanowisko redakcji serwisu znajduje się tutaj

Dowiedz się więcej na temat: wyjaśnienia | neostrada | 7 dni | plus

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje