Samsung chce być pierwszy w Polsce

Samsung wchodzi na polski rynek z sześcioma notebookami. Firma zamierza w przeciągu najbliższych lat zostać liderem komputerów mobilnych w Polsce.

- Naszym celem zawsze jest pierwsze miejsce na rynku. Tak jest również w tym przypadku - opowiada o marzeniach koreańskiego giganta Paweł Ziemiński, dyrektor marketingu i sprzedaży działu IT firmy Samsung Electronics Polska. Jakimi produktami ma zamiar zawojować polski rynek Samsung?

Reklama

Na rynek trafi sześć modeli - X22, Q45 R60 plus, R70, P500 i R700. Ceny komputerów będą oscylować w granicach od 3,4 do 4,5 tysiąca złotych. Samsung zdecydował się na wprowadzenie na polski rynek modeli ze średniej półki, najwyraźniej na razie pozostawiając segment drogich notebooków Asusowi i Sony.

Niektóre z komputerów mają zainstalowany system Windows Vista (Q45, R60 plus, R70 i R700 ), a niektóre Windows XP (X22, P500). Najlepszą specyfikację ze wszystkich modeli otrzymał R70 (jest on także najdroższy).

Na próżno szukać niespodzianek lub niecodziennych promocji. Przed Samsungiem długa droga - zarówno w celu zdobycia zaufania naszego klienta, jak i promocji samej marki. O to jak może wyglądać przyszłość komputerów mobilnych Samsunga w naszym kraju zapytaliśmy Pawła Ziemińskiego, dyrektor marketingu i sprzedaży działu IT firmy Samsung Electronics Polska,

INTERIA.PL: Co sprawiło, że podjęto decyzję o wejściu notebooków Samsung na polski rynek?

Paweł Ziemiński: Jestem przekonany, że jesteśmy w idealnym momencie, w którym rynek oczekuje naszych produktów, a my mamy możliwość te oczekiwania spełnić. Zaprezentowane produkty stanowią charakterystyczne dla firmy Samsung połączenie designu, najwyższej jakości i wysokich parametrów technicznych - właśnie tego typu urządzeń coraz częściej poszukują polscy konsumenci.

Rynek elektroniki użytkowej w Polsce w coraz większym stopniu odzwierciedla trendy europejskie, gdzie wzornictwo, funkcjonalność i indywidualność stają się podstawowymi czynnikami determinującymi decyzje zakupowe sprzętu elektronicznego.

Dowiedz się więcej na temat: Polsko! | notebooki | firmy | samsung

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje