O czym marzy dziewczyna

Producenci elektronicznych gadżetów chcąc dopasować się do potrzeb rynku od czasu do czasu przeprowadzają badania, głównie wśród młodych dziewcząt i chłopców, bo właśnie oni są najlepszymi klientami na tego typu urządzenia. Podczas sondy "AvantGo 2004 Mobile Lifestyle", przeprowadzonej wśród 3260 klientów sklepów z elektroniką zbadano, w jakie funkcje powinno być wyposażone urządzenie przenośne marzeń.

Producenci elektronicznych gadżetów chcąc dopasować się do potrzeb rynku od czasu do czasu przeprowadzają badania, głównie wśród młodych dziewcząt i chłopców, bo właśnie oni są najlepszymi klientami na tego typu urządzenia. Podczas sondy "AvantGo 2004 Mobile Lifestyle", przeprowadzonej wśród 3260 klientów sklepów z elektroniką zbadano, w jakie funkcje powinno być wyposażone urządzenie przenośne marzeń.

Okazało się, że powinno być to połączenie PDA, inteligentnego telefonu komórkowego, cyfrowego aparatu fotograficznego oraz odtwarzacza muzyki i wideo.

Najistotniejszymi funkcjami były kalendarz i lista kontaktów, ale respondenci zwracali także uwagę na możliwości rozrywkowe, np. odtwarzanie muzyki, obsługę poczty elektronicznej, funkcje telefonu komórkowego, czy moduł pozycjonowania GPS. Oczywiście wymarzony sprzęt musi być mały, ale z dużym ekranem. Na liście najpopularniejszych kluczowych funkcji znalazły się: kalendarz i lista kontaktów, możliwość łatwego podłączenia do komputera, długi czas pracy na baterii, obsługa poczty elektronicznej, możliwość komunikacji bezprzewodowej (Wi-Fi/Bluetooth), kompaktowe rozmiary, możliwość odtwarzania muzyki, funkcjonalność telefonu, duży ekran, moduł GPS, duża ilość dostępnej pamięci (ponad 20GB) i wbudowany cyfrowy aparat fotograficzny. Wśród zaskakujących wyników można wymienić m.in. to, że bardziej istotna jest możliwość odtwarzania plików MP3 (77%) niż funkcjonalność telefonu komórkowego (76%) i wbudowany moduł pozycjonowania (65%). Równie niespodziewanie istotniejsza jest dostępność dużej ilości pamięci (64%), niż wbudowany cyfrowy aparat fotograficzny (63%). Niezależnie od wyników sondy na temat idealnego gadżetu, patrząc na rynkowy wysyp mobilnych gadżetów, śmiało można przyjąć, że będą one hitem tegorocznego sezonu zakupów przedświątecznych. Dotychczas ponad trzy czwarte posiadaczy elektronicznych urządzeń multimedialnych kupowało je sobie samemu, podczas gdy zaledwie 13% otrzymało je w prezencie. Prawdopodobnie po nowym roku proporcje te ulegną radykalnej zmianie.

Reklama

(4D)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: dziewczyna
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy