Notebook z naprawą w domu

Osoby korzystające z produktów Asusa w Polsce będą miały ułatwione życie w razie awarii sprzętu - firma wystartowała z usługą naprawy u klienta oraz interaktywną stronę www ułatwiającą zgłaszanie urządzeń do naprawy.

Opcja naprawy komputerów w domu nosi nazwę Pakiet Lokalnej Usługi Serwisowej u Klienta (LOSP). łączy on lokalny serwis u klienta, który działa w połączeniu z pomocą telefoniczną i zdalną diagnostyką sprzętu objętego gwarancją.

Użytkownik ma prawo do zakupu Pakietu Lokalnej Usługi Serwisowej u Klienta (LOSP) w momencie zakupu notebooka firmy Asus. LOSP ma zastosowanie tylko wtedy, gdy notebook Asus jest objęty 2 letnim okresem gwarancji.

Natomiast zespół wsparcia technicznego Asus Polska przygotował nową stronę internetową poświęconą wyłącznie kwestiom serwisowym oraz pomocy technicznej. Strona dostępna jest pod adresem: asus-polska.pl/serwis.

Reklama

Strona pozwala mu ona monitorować stan naprawy, a także status przesyłki pomiędzy użytkownikiem a serwisem. Użytkownik może znaleźć na stronie odnośniki z filmami opisującymi podstawowe czynności konserwacyjne i instalacyjne, które mogą pozwolić rozwiązać problem z systemem operacyjnym lub aplikacją. Na stronie znajduje się również pełny opis warunków i zasad serwisowych.

Klient może za pomocą strony skontaktować się z zespołem wsparcia technicznego na dwa sposoby. Albo korzystając formularza pozwalającego na kontakt mailowy, lub też włączyć się do bezpośredniego czatu z pracownikiem Asusa. Po wybraniu produktu oraz wpisaniu modelu wraz z numerem seryjnym, rozmowa odbędzie się w tym samym okienku. W czasie rozmowy klient ma dostęp do różnych przycisków jak drukowanie czy użycie emotikon - niczym w komunikatorze.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: naprawy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy