Mniej programów

Według raportu NPD Group, w roku 2003 wartość amerykańskiego rynku oprogramowania PC spadła o 4% do poziomu 3,68 mld USD. Wolumen sprzedaży spadł do 102 mln sztuk, czyli był o 9,5% niższy niż w roku 2002.

Według raportu NPD Group, w roku 2003 wartość amerykańskiego rynku oprogramowania PC spadła o 4% do poziomu 3,68 mld USD. Wolumen sprzedaży spadł do 102 mln sztuk, czyli był o 9,5% niższy niż w roku 2002.

Zanotowano wzrost sprzedaży systemowych programów użytkowych, aplikacji biznesowych, finansowych i pakietów biurowych, spadło za to zainteresowanie programami edukacyjnymi, systemami operacyjnymi, grami i aplikacjami graficznymi. W czołówce najlepiej sprzedających się tytułów dominują programy do rozliczenia podatków i aplikacje antywirusowe.

Co ciekawe, pomimo 14-procentowego spadku sprzedaży (zarówno wolumenu, jak i wartości), gry wciąż są najpopularniejszą kategorią oprogramowania PC. Generują jedną trzecią wartości rynku i ponad połowę wolumenu sprzedaży.

Reklama

(4D)

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy