McDonalds nie chce iTunes

W ubiegłym tygodniu "New York Post" poinformował że znana sieć barów szybkiej obsługi McDonalds zamierza zakupić utwory z oferty iTunes do wykorzystania w kampaniach reklamowych. Wartość transakcji zdaniem "NYP" miała wynieść 1 miliard USD.

W ubiegłym tygodniu "New York Post" poinformował że znana sieć barów szybkiej obsługi McDonalds zamierza zakupić utwory z oferty iTunes do wykorzystania w kampaniach reklamowych. Wartość transakcji zdaniem "NYP" miała wynieść 1 miliard USD.

McDonalds zdementował te informacje nazywajac je "spekulacyjną plotką", jednak w tym samym oświadczeniu firma stwierdziła, że szuka nowych form dotarcia do młodzieży, która stanowi większość klienteli hamburgerowych barów. "Możecie spodziewać się zaskakujących kroków

ze strony McDonalds w dziedzinie muzyki, rozrywki, sportu i mody już w najbliższym czasie" - czytamy w oświadczeniu. Apple nie zajęło stanowiska w tej sprawie

Dowiedz się więcej na temat: New York Post | iTunes
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama