Lenovo szuka patentów na naukę

Wystartowała kampania “3 patenty z Lenovo”, w której marka zachęca do dzielenia się swoimi pomysłami na urozmaicenie codzienności w trzech kategoriach: nauka, sesja oraz aplikacja. Ambasadorami i jurorami akcji są youtuberzy: Matura to Bzdura, Martin Stankiewicz oraz Cyber Marian.

Ponoć potrzeba 10 000 godzin, by zostać mistrzem w każdej dziedzinie. A może jest droga na skróty? Może są sposoby, żeby nauczyć się czegoś szybciej? Lenovo wraz z grupą popularnych vlogerów postanowiło po raz kolejny poprosić o pomoc w szukaniu rozwiązań szytych na każdą miarę internautów. W pierwszej edycji konkursu, zgłoszono ponad 22 000 pomysłów! Tym razem jury poszukuje podpowiedzi jak efektywniej się uczyć - niezależnie czy jest to szydełkowanie, równania różniczkowe, czy gra na tamburynie. Ale wiedza to jedno - prezentowanie wiedzy drugie. Ile razy spalałeś się na egzaminie...? Dlatego osobną kategorię stanowią patenty na sesję/egzamin - jak się odstresować, jak stworzyć ściągę niezauważalną dla profesora, jak opanować materiał w jedną noc?

Reklama

Trzecia kategoria to patenty na aplikację, która może zostać zainstalowana na urządzeniach Lenovo. Nie ma żadnych ograniczeń tematycznych. Ważne, żeby była unikalna i praktyczna. Najlepsze pomysły mają szansę na wdrożenie.

Propozycje patentów można zgłaszać poprzez stronę patentylenovo.pl W akcji do wygrania są  Lenovo Yoga 2 Pro oraz 2 x Lenovo Yoga Tablet ’10.

 Kampania, którą dla marki Lenovo prowadzi agencja FFW Communication potrwa cztery tygodnie, zgłoszenia można przesyłać do 15 czerwca 2014 roku.



materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje