iPad wygryza laptopy z rynku?

The Wall Street Journal podaje, że iPad zagarnął 50 proc. procent sprzedaży laptopów w sieci Best Buy.

CEO sieci sprzedaży Best Buy, Brian Dun, powiedział, że ludzie nawet nie spoglądają na laptopy, a to za sprawą iPada, który stał się obecnie jednym z najbardziej pożądanych gadżetów na rynku tzw. nowych mediów. "Ludzie są w stanie zapłacić za niego nawet większą kwotę pieniędzy, ponieważ tego typu urządzenia stały się nieodłączną częścią ich życia" - dodaje.

Głosy dotyczące tabletów i zagrożenia jakie stanowią dla rynku laptopów są podzielone. Wydaje się jednak, że ich wprowadzenie na rynek nie pozostanie niezauważone i może znacząco wpłynąć na zapotrzebowanie na netbooki.

Reklama

Źródło informacji

PC Format
Dowiedz się więcej na temat: laptopy | Wall Street Journal | iPad
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy