Cisco Global Services Center w Krakowie - kolejny etap inwestycji

W swoim trzecim roku działalności, krakowski ośrodek Cisco kontynuuje dynamiczny wzrost oraz otwiera Network Operations Center (NOC), jedno z trzech tego typu centrów na świecie.

Cisco ogłosiło dziś zrealizowanie kolejnego etapu inwestycji w Cisco Global Services Center w Krakowie, w tym zwiększenie przestrzeni biurowej oraz otwarcie Network Operations Center, jednego z trzech tego typu ośrodków na świecie.

Reklama

Cisco Global Services Center w Krakowie świadczy usługi wsparcia technicznego i biznesowego dla klientów, partnerów oraz pracowników Cisco, obejmując zakresem działań takie obszary jak Consulting and Technical Services, Cloud and Managed Services, Global Business Services, finanase czy IT. Cisco Global Services Center w Krakowie należy do sieci centrów Cisco rozmieszczonych na całym świecie. Obsługuje klientów z Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Rosji (region EMEAR). Obecnie zatrudnia ponad 500 osób.

Jedną z nowych funkcji związanych z rozbudową ośrodka Cisco w Krakowie jest umiejscowienie w nim Network Operations Center (NOC), w którym inżynierowie Cisco proaktywnie monitorują stan sieci i infrastruktury klientów i natychmiast reagują na wszelkie wykryte w ten sposób problemy.

Wśród klientów Cisco, których obsługuje krakowskie NOC, są ogólnoeuropejscy i globalni operatorzy telekomunikacyjni, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe czy firmy z sektora dóbr konsumenckich - w większości działające w skali globalnej. Cisco posiada obecnie trzy tego typu centra na świecie, umiejscowione w strategicznych lokalizacjach. Obok Krakowa, jedno Network Operations Center znajduje się w Stanach Zjednoczonych i jedno w Indiach. Taka ich lokalizacja pozwala Cisco na obsługę kluczowych klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - niezależnie od strefy czasowej.

- Cisco Global Services Center w Krakowie odgrywa kluczową rolę w naszej strategii obsługi klientów, partnerów i pracowników w regionie EMEAR i poza nim. Krakowski zespół przerósł nasze oczekiwania, zarówno pod względem kompetencji zatrudnionego personelu i zdolności przyciągania najlepszych pracowników, jak również doskonałego poziomu świadczonych usług oraz satysfakcji klientów. Cieszymy się, że rozbudowując krakowski ośrodek i dodając do niego nowe funkcje, możemy tworzyć nowe miejsca pracy dla inżynierów i ekspertów biznesowych, jednocześnie przyczyniając się do rozwoju w Polsce gospodarki opartej na wiedzy - powiedział Olivier Kohler, Chief Administration Officer i wiceprezes Cisco Global Business Services.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Cisco | Kraków

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje