Awaria notebooka to nie problem

Firma H&B Notebooks SA wprowadziła do swej oferty usługę pod nazwą Emergency Notebook. Pozwala ona chronić komputer przenośny, a w przypadku awarii oferuje wydanie komputera zastępczego na czas naprawy .

Jedną z zalet programu jest to, że użytkownik otrzymuje komputer zastępczy o takich samych parametrach technicznych, jaki posiada jego własny notebook. Jeżeli usługa dotyczy komputera, którego nie ma już w ofercie, to w takiej sytuacji klient otrzymuje do dyspozycji notebooka o parametrach zbliżonych lub lepszych od uszkodzonego.

Reklama

Czas trwania ochronny notebooka objętego usługą wynosi tyle ile okres gwarancji notebooka, czyli średnio od 12 do 36 miesięcy. Komputer zastępczy zostaje wydany po potwierdzeniu zgłaszanej wady i podpisaniu protokołu wypożyczenia w ciągu 2 dni roboczych. Klient może go odebrać osobiście w jednym z 19 salonów sprzedaży firmy w całej Polsce.

Procedura otrzymania zastępczego notebooka polega na zgłoszeniu awarii na numer infolinii H&B Notebook S.A. oraz podaniu nr faktury, modelu komputera, numeru seryjnego, rodzaju uszkodzenia oraz adresu salonu H&B Notebooks S.A. w którym klient chciałby zostawić komputer do naprawy i jednocześnie odebrać komputer zastępczy.

Usługa Emergency Notebook jest oferowana odpłatnie w cenie 99 zł z VAT, a czas ochrony zależy od gwarancji producenta sprzętu, - od 12 do 36 miesięcy. Opłata jest jednorazowa.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: naprawy | awaria | problem | komputer

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje