Acer nie wchodzi na rynek tabletów

Kompania Acer zaprzeczyła pogłoskom dotyczącym ich wejścia na rynek tabletów. Ponoć firma nie jest jeszcze gotowa na ostrą rywalizację z konkurencją na tym polu.

Scott Lin (prezes tajwańskiego oddziału firmy) zapewnił, że w tym roku nie należy się spodziewać produktów "iPad - podobnych" marki Acer. Lin poinformował jednocześnie, że priorytetem firmy są obecnie ultra-cienkie komputery o grubości mniejszej niż 2 cm.

W ogólnej liczbie laptopów przypadnie tym urządzeniom około 20-30 proc. udziału. Dominować będą tradycyjne notebooki z udziałem 50 - 60 proc. Netbookom przypadnie natomiast 20 proc. udziału w produkcji.

W ubiegłym roku kompania Acer wyprodukowała 40 mln komputerów osobistych, co dało jej 13 proc. udział w rynku. Na dzień dzisiejszy firma jest drugim co do wielkości graczem na tym rynku i ustępuje jedynie HP.

Reklama
PCArena.pl
Dowiedz się więcej na temat: Kompania | firma | firmy | Acer
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy