UPC idzie na wojnę z Telekomunikacją

To już oficjalne - UPC idzie na wojnę z Telekomunikacją. Firma rozpoczęła specjalną kampanię poświęconą nowej ofercie telefonicznej UPC.

Zakrojona na szeroką skalę kampania ruszyła w pierwszym tygodniu kwietnia 2007 roku, całość potrwa trzy tygodnie. Kampania jest poświęcona wyłącznie nowej ofercie telefonicznej UPC, w szczególności taryfie ryczałtowej Superprosta.

UPC Polska wykorzysta w swojej kampanii m.in. telewizję, radio oraz reklamę on-line. Czy TP oraz alternatywni operatorzy powinni się bać?

Oferta UPC prezentuje się następująco

Taryfa Superprosta

Miesięczny abonament w tej usłudze wynosi od 79,90 zł brutto. Jedyne połączenia płatne to rozmowy z numerami komórkowymi, których koszt wynosi 80 gr za minutę.

Reklama

Taryfa Swobodna

W Taryfie Swobodnej miesięczny abonament wynosi już od 59,90 zł brutto i w ramach tej opłaty klienci mogą dzwonić za darmo od 18.00 w dni pracujące oraz w dni ustawowo wolne od pracy. W godzinach szczytu koszt połączeń stacjonarnych (lokalnych i międzymiastowych) wynosi 11 gr brutto. Z kolei połączenia do sieci komórkowych kosztują 80 gr brutto.

Taryfa Przyjazna

Jest to taryfa o najniższym abonamencie w ofercie UPC: od 29,90 zł brutto miesięcznie. Zarówno rozmowy lokalne, jak i międzymiastowe do sieci stacjonarnych, bez względu na porę dnia, kosztują 11gr brutto za minutę. Cena połączeń do sieci komórkowych wynosi 80 gr brutto za minutę.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: kampania | taryfa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama