SyncML to już standard

W zeszłym tygodniu odbyło się pierwsze spotkanie SyncFest, zorganizowane przez inicjatywę SyncML, w trakcie którego przeprowadzono testy zgodności ze standardem oraz kompatybilności rozwiązań. Kilka firm sponsorujących i wspierających inicjatywę otrzymało prawo do umieszczenia logo SyncML na produktach w pełni zgodnych z tym standardem i wzajemnie kompatybilnych. Spotkanie SyncFest jest ważnym krokiem ku stworzeniu naprawdę uniwersalnego protokołu synchronizacji danych.

W zeszłym tygodniu odbyło się pierwsze spotkanie SyncFest, zorganizowane przez inicjatywę SyncML, w trakcie którego przeprowadzono testy zgodności ze standardem oraz kompatybilności rozwiązań. Kilka firm sponsorujących i wspierających inicjatywę otrzymało prawo do umieszczenia logo SyncML na produktach w pełni zgodnych z tym standardem i wzajemnie kompatybilnych. Spotkanie SyncFest jest ważnym krokiem ku stworzeniu naprawdę uniwersalnego protokołu synchronizacji danych.

Inicjatywa SyncML będzie organizować cykliczne spotkania SyncFest do końca 2001 roku, dzięki czemu firmy popierające tę koncepcję będą mogły przetestować zgodność swych produktów i usług ze standardem SyncML. Więcej informacji o procedurze sprawdzania zgodności sprzętu ze standardem SyncML oraz wzajemnej jego kompatybilności, a także o następnych spotkaniach SyncFest można znaleźć na stronie internetowej SyncML www.syncml.org.

SyncML to otwarta specyfikacja służąca do uniwersalnej synchronizacji danych i informacji osobistych na odległość, przy wykorzystaniu różnych sieci, platform i urządzeń. Inicjatywa SyncML jest sponsorowana przez następujące firmy: Ericsson, IBM, Lotus, Matsushita, Motorola, Nokia, Palm, Inc. Psion, Starfish Software, a także popierana przez ponad 600 kluczowych firm działających w branży komunikacji bezprzewodowej. Zachęca się firmy zainteresowane wykorzystaniem w roku 2001 i w przyszłości produktów i usług zgodnych z protokołem SyncML, aby przyłączyły się do tej inicjatywy.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy | inicjatywa | standard
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy