Raczkowski w Erze

Sieć Era wprowadza do sprzedaży limitowaną serię kuponów doładowujących Tak Tak. Na każdym z kuponów nowej edycji jest zamieszczony jeden z 10 rysunków autorstwa Marka Raczkowskiego - rysownika znanego m.in. z "Życia" i "Polityki". Przedstawiają one humorystyczne scenki z udziałem pingiwnów Tak Tak.

Sieć Era wprowadza do sprzedaży limitowaną serię kuponów doładowujących Tak Tak. Na każdym z kuponów nowej edycji jest zamieszczony jeden z 10 rysunków autorstwa Marka Raczkowskiego - rysownika znanego m.in. z "Życia" i "Polityki". Przedstawiają one humorystyczne scenki z udziałem pingiwnów Tak Tak.

"Tak czy Tak - oto jest pytanie" to jeden z 10 pomysłów na kartę doładowującą. Wszystkie obrazki zawierają elementy satyryczne. Po raz pierwszy - obok funkcji użytkowej - kupony mają wartość kolekcjonerską. Na kuponach o trzech nominałach (29, 99 i 149 PLN) pojawiają się różne rysunki - na najmniejszym nominale będzie ich do wyboru aż 8.

Pingwin Tak Tak różni się od tych znanych z reklam - mówi Marek Raczkowski. Jest trochę mój. Ale nie przestał być sympatyczny. Polubiłem go choćby dlatego, że dał się łatwo narysować. To pierwsza kolekcja kuponów stworzona w sieci Era.

Reklama

Limitowana seria kuponów to nie jedyna niespodzianka dla użytkowników systemu Tak Tak. Od 1 października 2001 roku sieć Era wprowadza ofertę "SMS - taryfa malejąca w systemie Tak Tak". Przeznaczona jest ona dla osób, które często korzystają z krótkich wiadomości tekstowych (SMS). Usługa przesyłania SMS jest dostępna gdy użytkownik Tak Tak ma na koncie min. 10 PLN. Opłata w wysokości 5 PLN złotych jest pobierana z góry za pakiet 10 SMS-ów już po wysłaniu pierwszego. Koszty wysłania wiadomości maleją, gdy użytkownik wysyła więcej SMS-ów. Po 40 SMS-ach wysłanych w danym miesiącu, kolejny pakiet (10 SMS) kosztuje 3.5 PLN. Taryfa malejąca nie dotyczy usługi SMS Specjalny, a tylko tych SMS-ów, które według cennika kosztują 0.5 PLN. Oferta jest aktualna do 31 grudnia 2001 r.

Podane ceny są cenami netto.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: T-Mobile
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy