Play wspiera Polską Akcję Humanitarną

Play próbuje złagodzić kontrowersje wywołane swoimi reklamami. Klienci sieci mogą wesprzeć program dożywiania dzieci w szkołach, który prowadzi Polska Akcja Humanitarna. To pierwsze zaangażowanie Play w ogólnopolską akcję charytatywną.

Sieć Play przyłączyła się do grona operatorów wspierających kampanię Polskiej Akcji Humanitarnej. 6 maja został uruchomiony serwis SMS, który umożliwia wszystkim użytkownikom sieci przesłanie wiadomości SMS o treści: "Pajacyk" na numer 7297, z których przychód zostanie przekazany na rzecz akcji "Pajacyk". Kampania trwa do 15 maja. Już wkrótce Play uruchomi charytatywne numery dla akcji prowadzonych przez inne organizacje.

Kampanią reklamową sieci, a szczególnie reklamami pokazującymi twarze dzieci umieszczone na ciałach dorosłych osób, zajmie się Komisja Etyki Reklamy. Do Rady Reklamy, organu rozpatrującego skargi na nieetyczny i nieuczciwy przekaz reklamowy, wpłynęło wiele skarg w tej sprawie. Jacek Hensler, szef marketingu sieci Play, na łamach "Dziennika" przyznał, że niektóre elementy kampanii mogły być zbyt odważne.

Reklama

Tymczasem "Nasz Dziennik", który jako jeden z pierwszych krytykował kampanię Play, po raz kolejny atakuje marketingową wizję nowej Sieci. Tym razem chodzi o reklamę oferty pre-paid, która według "Naszego Dziennika" ma obrażać uczucia religijne. Na opisywanym przez gazetę plakacie można zobaczyć opakowanie z napisem "Play" na planie krzyża, a nad nim slogan: "Żadnych zobowiązań. Samo play". Zdaniem "Naszego Dziennika", jest to bluźniercze odwołanie do wiary chrześcijańskiej. "Czy to możliwe, by katolik mógł w ten sposób używać tego znaku?" - pyta autorka tekstu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Polska Akcja Humanitarna
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy