NEC stawia na Japonię

Do końca marca przyszłego NEC zamierza sprzedać w Japonii ponad 14 mln telefonów komórkowych. Jeśli plan się powiedzie, korporacja stanie się największym tamtejszym dostawcą aparatów bezprzewodowych. Przebojem rynkowym ma stać się nowa komórka trzeciej generacji.

Do końca marca przyszłego NEC zamierza sprzedać w Japonii ponad 14 mln telefonów komórkowych. Jeśli plan się powiedzie, korporacja stanie się największym tamtejszym dostawcą aparatów bezprzewodowych. Przebojem rynkowym ma stać się nowa komórka trzeciej generacji.

Poniedziałkowy debiut telefonii 3G wyraźnie zaostrzył konkurencję między dostawcami sprzętu telekomunikacyjnego działającymi na japońskim rynku. Dlatego zarząd NEC-a postanowił za wszelką cenę wzmocnić pozycje firmy w Japonii, gdzie pod względem sprzedaży telefonów nadal wyprzedza ją Matsushita.

Prognozy zakładają, że do 1 kwietnia tamtejszy rynek pochłonie co najmniej 14 mln komórek opatrzonych znakiem NEC, czyli ok. 30 proc. wszystkich aparatów sprzedanych w tym czasie w Japonii. Jeśli plan się powiedzie, NRC stanie się największym dostawcą aparatów bezprzewodowych w Kraju Kwitnącej Wiśni i jednocześnie zwiększy swoje obroty o prawie 16 proc.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy