Kolejny rekord sprzedażowy topowej linii Samsunga!

Koreański producent przyzwyczaił nas do tego, że flagowe modele serii Galaxy oznaczone literą S sprzedają się jak ciepłe bułeczki i biją rekordy sprzedaży. Nie inaczej jest po premierze trzeciej już generacji topowej Galaktyki. O jakich liczbach mowa?

Poprzednicy wysoko postawili poprzeczkę swojemu młodszemu bratu. Galaxy S w ciągu 16 miesięcy znalazł 20 milionów użytkowników. Jemu bezpośredniemu następcy osiągnięcie tego samego pułapu zajęło pół roku mniej. Z kolei topowa słuchawka zaprezentowana na konferencji Samsung Mobile Unpacked 3 maja w Londynie dostępna jest w sprzedaży od półtora miesiąca i (wg. analityków z firmy JP Morgan) trafiła w ręce 6,5 miliona osób.

Jeszcze ciekawsze są przewidywania dotyczące trzeciego kwartału bieżącego roku. Ci sami analitycy wyliczyli, że w tym okresie Samsung sprzeda kolejne 15 milionów modelu oznaczonego jako I9300. Dawałoby to łącznie oszałamiające 21,5 miliona egzemplarzy w ciągu zaledwie czterech miesięcy!

To bardzo dobry wynik, zwłaszcza biorąc pod uwagę problemy z dystrybucją S III w kolorze Pebble Blue. Kilka partii wersji z niebieską obudową okazało się wadliwych, więc jej dostępność była na początku ograniczona.

Mimo zdecydowanego powiększenia ekranu topowego urządzenia Samsunga do 4,8 cala i negatywnych opinii na temat jego wyglądu, najwyraźniej wielu klientów zachęciły argumenty związane z wydajnością czterordzeniowego Exynosa oraz to, że telefon napakowano nowościami technologicznymi, takimi jak na przykład łączność NFC. Być może spore znaczenie miały również dodatkowe funkcje i TouchWiz Nature UX, który wreszcie jest strawną nakładką.

Reklama

Krzysztof Sylwerski

http://komorkomania.pl

Komórkomania.pl
Dowiedz się więcej na temat: Samsung | Samsung Galaxy S | Galaxy S III
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy