Era będzie w Polsce nosiła nazwę "T"

Zmiana nazwy sieci Era jest nieunikniona - jednak w Polsce Era nie zmieni marki na T-Mobile, ale na T - dowiedział się serwis Telepolis.

Punkty sprzedaży Ery otrzymały już nowe identyfikacje wizualne i widnieje na nich jedynie litera "T" na charakterystycznym dla T-Mobile tle.

Jak ustalił "Dziennik Gazeta Prawna", akcja marketingowa związana z pojawieniem się marki T-Mobile na polskim rynku jest planowana na czerwiec, lipiec lub sierpień tego roku. Szacuje się, że całe przedsięwzięcie może kosztować nawet od 60 do 100 mln zł.

A tak zupełnie na marginesie - ile osób potrafi sobie błyskawicznie przypomnieć, jaką nazwę miał Orange przed zmianą marki?

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: T-Mobile
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy