Cena i jakość ważniejsze od rozmów bez limitów

Klienci wybierają sieci komórkowe ze względu na cenę, jakość usług oraz jakość obsługi klienta, mniejszym zainteresowaniem cieszą się natomiast rozmowy bez limitów - wynika z raportu firmy KPMG.

- Umiarkowanym zainteresowaniem (około 30 proc. wskazań respondentów) cieszą się plany taryfowe bez żadnych limitów - mówi Andrzej Musiał, ekspert w grupie telekomunikacyjnej w Firmie Doradczej KPMG. - Oferty pre-paid, jako najbardziej preferowane usługi, wskazało 20 proc. respondentów. Około 15 proc. badanych wybrało nielimitowane usługi głosowe w połączeniu z limitowanymi usługami przesyłu danych, a 10 proc taryfy limitowanych usług głosowych i przesyłu danych.

Dominujące znaczenie w podejmowaniu decyzji o zmianie operatora mają jakość sieci i cena usług (ponad 80 proc. wskazań respondentów) oraz jakość obsługi klienta (ponad 70 proc.). Jednocześnie mniejsza waga jest przywiązywana do czynników, takich jak szeroki wybór modeli telefonów, możliwość korzystania z łączonej oferty usług czy dostęp do unikalnych treści.

Reklama
Media2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy