Boom na internet przerósł Netię

Ten rok dla Netii będzie jednym z lepszych pod względem internetu. Reklamówki z udziałem Tomasza Kota w powiązaniu z atrakcyjną promocją robią swoje? klientów przybywa, a operator nie radzi sobie z ich obsługą.

- Nasza hipnotyzująca promocja oraz towarzysząca jej kampania reklamowa okazały się ogromnym sukcesem. Sukces ten wyraża się również w liczbach - już teraz Netia ma 525 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu. Promocja cieszy się tak dużym zaintersowaniem, że nierozsądne, by było teraz z niej rezygnować - chwalił się kilka dni temu prezes sieci Netia.

Promocja Netii okazała się strzałem w dziesiątkę, jednak obsługa klientów już nie jest taka atrakcyjna. Jak podaje "Dziennik Gazeta Prawna", operator ma problemy z obsługą klientów. Szczególnie tych odchodzących z Telekomunikacji Polskiej. Przedstawiciele operatora przyznają, że promocja przerosła ich oczekiwania - dziennie dokonują tysiąc nowych aktywacji, a problemy wynikają jedynie z czasowym wyczerpaniem zasobów określonego sprzętu. Zapewniają jednak, że poślizgnięcia w podłączaniu usług nie są długie. Netia mówi, że problemy znikną w ciągu najbliższych dni.

Reklama

Przypomnijmy, że w ramach "Hipnotyzującej promocji", wszyscy nowi i przedłużający umowy klienci - wybierając kontrakt na okres 24 miesięcy - przez pierwsze 6 miesięcy za internet zapłacą tylko 1 zł miesięcznie, a za pakiet internet plus telefon 2 zł miesięcznie. Po tym okresie wysokość miesięcznego abonamentu wyniesie tyle, ile we wcześniejszych promocjach. W efekcie, średni abonament za Internet o prędkości 1 Mb/s, przy zakupie w pakiecie z telefonem, wyniesie 37 zł. Zaś średni miesięczny abonament za łącze o szybkości 8 Mb/s to tylko 59,50 zł.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: operator | problemy | boom | promocja | Internet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama