Audiokonferencja w TP SA

Audiokonferencja - nowa usługa TP SA - umożliwia zorganizowanie konferencji telefonicznej z udziałem osób będących w 28 różnych miejscach na świecie. Każdy z uczestników słyszy osobę aktualnie zabierającą głos. W audiokonferencji mogą wziąć udział osoby korzystające z wszystkich typów telefonów - analogowych, komórkowych, cyfrowych ISDN.

Audiokonferencja - nowa usługa TP SA - umożliwia zorganizowanie konferencji telefonicznej z udziałem  osób będących w 28 różnych miejscach na świecie. Każdy z uczestników słyszy osobę aktualnie zabierającą głos. W audiokonferencji mogą wziąć udział osoby korzystające z wszystkich typów 
telefonów - analogowych, komórkowych, cyfrowych ISDN.

Usługa jest skierowana do przedsiębiorstw, których działalność wymaga organizacji częstych spotkań i szybkiej wymiany informacji niejednokrotnie z osobami znajdującymi się w oddalonych miejscach. Dzięki Audiokonferencji firmy mogą zwiększyć efektywność swojej pracy oraz ograniczyć koszty związane z 

organizowaniem tradycyjnych spotkań.

Usługę rezerwuje się z wyprzedzeniem - najpóźniej 30 minut przed rozpoczęciem konferencji, określając jej termin, czas trwania oraz liczbę uczestników biorących w niej udział. Konferencję rozpoczynamy

Reklama

telefonując do systemu audiokonferencyjnego TP S.A. Można też skorzystać z opcji, w której system dzwoni do poszczególnych uczestników Audiokonferencji. W połączeniu mogą brać udział uczestnicy z dowolnego miejsca na świecie mający dostęp do telefonu.

Opłata za korzystanie z usługi zależy od liczby uczestników Audiokonferencji. Za każdego dołączonego uczestnika koszt pierwszych 30 minut wynosi 25 zł +VAT, a za każde kolejne rozpoczęte 15 minut 10 zł + VAT. Do tego doliczyć należy koszt połączenia telefonicznego zgodnie z 

Cennikiem Krajowych Usług Telekomunikacyjnych.

Załóżmy, że dyrektor firmy chce zorganizować godzinną telekonferencję dla swoich

10 regionalnych przedstawicieli. Przy opcji łączenia się z uczestnikami Audiokonferencji zapłaci 690 zł + VAT. Wybierając opcję dodzwaniania się uczestników do systemu jego firma może znacznie obniżyć koszt ponieważ opłatę za połączenia pokryją uczestnicy.

Audiokonferencję można zamówić u przedstawicieli handlowych TP S.A., w lokalnych Biurach Obsługi Klientów lub w Centralnym Biurze Obsługi Klientów Audiokonferencji. Korzystając pierwszy raz z usługi należy wcześniej podpisać umowę z TP S.A. Klienci korzystający regularnie z usługi mogą zawrzeć stałą umowę. Dla aktywnie korzystających z usługi przewidziano zniżki w opłatach. Szczegółowe informacje pod bezpłatną infolinią 0800 10 10 10 lub na stronie internetowej.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: VAT | Orange Polska S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy