Apple przeprasza klientów

Apple przeprosiło klientów, chcących dokonać zakupu nowego iPhone'a, za zamieszanie i problemy jakie wyniknęły z niespodziewanie dużego zainteresowania nowym produktem firmy z Curpentino.

Do wiadomości publicznej podano informację, że w ciągu zaledwie jednego dnia dokonano ponad 600 tysięcy zamówień nowego smartfona - to znacznie więcej niż przewidywano i 10 razy więcej niż w dniu premiery iPhone'a 3GS. Jednocześnie przedstawiciele sieci komórkowej AT&T poinformowali, że przedsprzedaż iPhone'a na ich stronach została zawieszona i nie wiadomo kiedy znów będzie możliwa.

Serwery obsługujące strony internetowe Apple i AT&T nie wytrzymały ruchu wygenerowanego przez osoby chcące zamówić telefon - wyniósł on w sumie ponad 13 milionów wizyt.

Reklama

iPhone 4 wciąż jest dostępny w sklepie internetowym Apple z datą realizacji wyznaczoną na 2 lipca.

Źródło informacji

PC Format
Dowiedz się więcej na temat: iPhone | Apple
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy