Zmiany w wyszukiwarce na YouTube

Google wprowadza zmiany, które będą miały duże znaczenie dla użytkowników YouTube'a. W serwisie promowane będą te materiały wideo, które są najbardziej wartościowe. W jaki sposób da się to zmierzyć?

Zapisując, ile czasu poświęcają widzowie na oglądanie poszczególnych filmów. W ten sposób do lamusa odejdzie ogromna waga liczby wyświetleń filmów, które reklamowane są nagością w miniaturce.

Od teraz wyszukiwarka serwisu YouTube będzie segregować wyniki przy pomocy dodatkowej zmiennej - czasu jaki poświęcają użytkownicy na oglądanie poszczególnych materiałów. W ostateczności może to drastycznie poprawić wrażenia z korzystania z serwisu i zaoszczędzić nam sporo czasu.

Przy okazji udostępniono nowe narzędzie dla twórców treści. Teraz mogą oni również zobaczyć ile czasu poświęcili użytkownicy na oglądanie wgranych przez nich filmów.

Reklama

Źródło informacji

instalki.pl
Dowiedz się więcej na temat: YouTube | Google
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy