Zagraj z Napsterem w karty

Odrodzony serwis muzyczny Napster zamierza przyciagnąć klientów w sposób sprawdzony już przez operatorów sieci komórkowych - przez karty pre-paid. Będą one dostępne w 14,000 sklepach i supermarketach, a pozwolą nastolatkom, którzy nie mogą mieć jeszcze swojej karty kredytowej na kupowanie ulubionych utworów muzycznych w tym serwisie.

Odrodzony serwis muzyczny Napster zamierza przyciagnąć klientów w sposób sprawdzony już przez operatorów sieci komórkowych - przez karty pre-paid. Będą one dostępne w 14,000 sklepach i supermarketach, a pozwolą nastolatkom, którzy nie mogą mieć jeszcze swojej karty kredytowej na kupowanie ulubionych utworów muzycznych w tym serwisie.

Karta - pozwalająca ściagnąć 15 utworów ma kosztować 14,85 USD. Być może (podobnie jak to już ma miejsce przy pre-paidach w komórkach) bedzie można je doładowywać. Być może też posiadacze takich kart wezmą udział we różnych promocjach powiedział szef nowego Napstera - Mike Bebel, warunkując to jednak popularnością tego ekspertymentu. Karty wejdą do sprzedaży (na razie tylko w USA) od 15 listopada.

Dowiedz się więcej na temat: Napster | karty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy