Wstydliwe rzeczy kupujemy w sieci

Raport przygotowany przez firmę Conchango zajmuje się strukturą zakupów przez sieć. Okazuje się, że najczęściej w sieci kupowane są przedmioty, które można by było nabyć w normalnym sklepie, jednak potencjalny nabywca wstydzi się dokonać "realnego zakupu".

Raport przygotowany przez firmę Conchango zajmuje się strukturą zakupów przez sieć. Okazuje się, że najczęściej w sieci kupowane są przedmioty, które można by było nabyć w normalnym sklepie, jednak potencjalny nabywca wstydzi się dokonać "realnego zakupu".

Ponad 78 procent osób przebadanych przez Conchango stwierdziło, że przez sieć kupuje erotyczną bieliznę lub prezerwatywy. Ubiegłoroczni liderzy w tego typu klasyfikacji: książki, kompakty i sprzęt elektroniczny uzyskali w badaniu nieco gorsze wyniki: kupuje je bowiem odpowiednio 63, 57 i 39 procent badanych. Badania zostały wykonane na próbce liczącej 830 osób z Francji i z Wielkiej Brytanii.

Dowiedz się więcej na temat: procent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama