Wirtualny manekin

Sprzedaż ubrań przez Internet napotyka na trudności, albowiem potencjalni klienci boją się, że nadesłany ciuch nie będzie na nich pasował. Rozwiązaniem może być projekt, nad którym pracuje firma Computer Clothing Research z Nottingham. Tworzy ona "wirtualnego manekina".

Sprzedaż ubrań przez Internet napotyka na trudności, albowiem potencjalni klienci boją się, że nadesłany ciuch nie będzie na nich pasował. Rozwiązaniem może być projekt, nad którym pracuje firma Computer Clothing Research z Nottingham. Tworzy ona "wirtualnego manekina".

Osoba pragnąca zakupić przez sieć ubranie - wczyta sobie stronę WWW z takim manekinem, poda swoje wymiary, a następnie zobaczy jak na manekinie "leży" wybrana sukienka czy marynarka, co zapewne ułatwi decyzje zakupu. Jednakże stworzenie tak elastycznego "ciała" w "trzech wymiarach" okazuje się trudniejsze niż przypuszczano. W tej chwili poproszono o konsultacje lekarzy, po to by uwzględnić takie cechy klientów jak skrzywienie kręgosłupa, czy inne mogące mieć wpływ na prezentacje czynniki. Wirtualny manekin ma być gotowy w czerwcu 2001

Dowiedz się więcej na temat: wirtualny
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy