Wirtualne zakupy w INTERIA.PL

Portal INTERIA.PL uruchomił grę "Wirtualne zakupy" (http://konkursvisa.interia.pl/). Konkurs jest elementem szerszej kampanii promocyjnej Visa, prowadzonej pod wspólnym hasłem "Visa - Świat jest Twój". "Wirtualne zakupy" to interaktywna gra o formule zaprojektowanej specjalnie do realizacji głównego celu kampanii - promowania idei płacenia kartami Visa za wszelkie dokonywane przez jej posiadacza zakupy.

Portal INTERIA.PL uruchomił grę "Wirtualne zakupy" (http://konkursvisa.interia.pl/). Konkurs jest elementem szerszej kampanii promocyjnej Visa, prowadzonej pod wspólnym hasłem "Visa - Świat
jest Twój". "Wirtualne zakupy" to interaktywna gra o formule zaprojektowanej specjalnie do realizacji  głównego celu kampanii - promowania idei płacenia kartami Visa za wszelkie dokonywane przez jej posiadacza zakupy.

W każdej edycji konkursu uczestnik otrzymuje wirtualną kartę

Visa z wkładem, którego nie może przekroczyć, za pomocą której dokonuje

zakupów w kolejnych sklepach. Równocześnie, prawidłowe odpowiedzi

udzielane przez uczestników na pojawiające się w konkursie pytania są

premiowane zwiększeniem limitu na wirtualnej karcie Visa, którą

uczestnik posługuje się w konkursie, zwiększając tym samym szanse

wygranej.

Kolejną edycję wygrywa ten, kto zakupi największą liczbę produktów.

Wyboru towarów dokonywać można jednakże tylko kierując się intuicją,

Reklama

gdyż w wirtualnych sklepach brak jest cen przy produktach znajdujących

się w ofercie sklepu. W każdej z 5 tygodniowych edycji gry do wygrania

są karty Visa Electron prepaid z wkładami 1 tys. zł oraz 500 zł.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: uczestnik | Visa | zakupy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy