Więcej IP z Genesys

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., spółka należąca do firmy Alcatel, ogłosiła, że poszerza gamę produktów IP (Internet Protocol), wprowadzając Enterprise IP Contact Center (IPCC) i Network IP Contact Center zapewniając jednocześnie wsparcie dla głównych rodzajów central IP.

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., spółka należąca do firmy Alcatel, ogłosiła, że poszerza gamę produktów IP (Internet Protocol), wprowadzając Enterprise IP Contact Center (IPCC) i Network IP Contact Center zapewniając jednocześnie wsparcie dla głównych rodzajów central IP.

Produkty contact centers z portfolio IP Genesysa zapewniają złożoną funkcjonalność wcześniej dostępną jedynie w tradycyjnych środowiskach telefonicznych. Nowe rozwiązanie umożliwia firmom sprawne przejście od tradycyjnych systemów opartych na obwodach do telefonii IP lub środowiska hybrydowego (połączenie funkcjonalności IP z klasyczną telefonią).

Zestaw aplikacji Genesys dla contact centers przeznaczonych do wykorzystania dla sieci IP przedstawia najszerszą na rynku ofertę adresowaną do każdego segmentu indywidualnie:

* Network IPCC ? zaprojektowany dla firm telekomunikacyjnych i usługowych, które zainteresowane są dzierżawą contact center; rozszerza korzyści wynikające z innowacji Genesys na podmioty oferujące zarządzanie i hostowanie usług związanych z contact centers.

Reklama

* Enterprise IPCC ? obsługuje duże contact centers; umożliwia firmom zaawansowane zarządzanie interakcjami oraz przekierowywanie połączeń w środowisku contact center

* Express IPCC ? oferuje te same korzyści co Enterprise IPCC, ale jest przeznaczony dla małych i średnich contact centers z liczbą stanowisk agentów mniejszą niż 75, zapewniając uproszczoną instalację i minimalizując wymagania sprzętowe.

Genesys ogłosił również, że przygotował wsparcie dla Cisco CallManager (IP PBX). Genesys T-Server 6.5 został certyfikowany zgodnie z wymaganiami nałożonymi przez Cisco System dotyczącymi współgrania oraz kompatybilności software?u z wersją 3.1 Cisco CallManager.

Oparte na standardach rozwiązania contact centers Genesys zapewniają najszerszy wybór rozwiązań integracyjnych, w tym m.in. wsparcie dla 90 aplikacji proponowanych przez 21 różnych dostawców. W ramach kontynuacji tej otwartej strategii, grupa produktów IP oferowanych przez Genesys zapewnia wsparcie dla głównych central IP w tym Cisco i Alcatel. Oferując pomoc w ramach istniejącej infrastruktury Genesys ułatwia firmom przejście do środowiska IP w ich indywidualnym tempie i pozwala na modernizację w przypadku gdy pojawi się nowa, bardziej zaawansowana technologia.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Alcatel
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy