USA: 72 procent aktywnych w sieci

Najnowsze badania firmy Nielsen-Net Ratings dowodzą, że wprawdzie 95 procent Amerykanów ma dostęp do sieci, jednak aktywnie korzysta z niego "zaledwie" 72 procent populacji. W trakcie badań firma sprawdzała także z jakich aplikacji sieciowych Amerykanie korzystają najczęściej.

Najnowsze badania firmy Nielsen-Net Ratings dowodzą, że wprawdzie 95 procent Amerykanów ma dostęp do sieci, jednak aktywnie korzysta z niego "zaledwie" 72 procent populacji. W trakcie badań firma sprawdzała także z jakich aplikacji sieciowych Amerykanie korzystają najczęściej.

W tej "konkurencj" wygrał Windows Media - do uzywania ktorego przyznaje sie 31 procent "sieciowo aktywnych" mieszkańców USA. Kolejne miejsca w tym rankingu zajęły AOL Instant Messenger i RealPlayer,

Na liście Nielsen-NetRating podano kolejno: nazwę aplikacji, liczbę Amerykanów korzystających z niej (ilościowo - w milionach i procentowo) oraz czas przez jaki średnio tygodniowo aplikacja jest przez użytkownika wykorzystywana:

1. Windows Media Player 41,452 31.2% :36:31

2. AOL Instant Messenger 27,848 21.0% 3:41:51

Reklama

3. RealPlayer 27,226 20.5% 0:18:25

4. MSN Messenger Service 22,721 17.1% 1:35:48

5. Yahoo! Messenger 15,595 11.7% 2:50:01

6. KaZaA 14,095 10.6% 2:35:37

7. Apple QuickTime 14,004 10.5% 0:06:33

8. Gator 11,628 8.8% 0:04:41

9. WhenU 10,304 7.8% 0:04:53

10. AOL Companion 10,095 7.6% 0:12:24

Dowiedz się więcej na temat: Amerykanie | procent | USA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy