Telekonferencje w Yahoo!

Yahoo otwiera dwa nowe serwisy z usługami dla biznesu, które mają służyć nowoczesnej komunikacji. Przedstawiciele firmy podkreślają, że w obliczu obecnego zagrożenia terroryzmem możliwość bezpośredniego porozumiewania się między odległymi miejscami na świecie bez konieczności podejmowania podróży jest bardzo cenna.

Pierwszy typ usług oferowanych przez Yahoo to telekonferencje, które na zamówienie mogą być dostępne jednocześnie dla tysięcy osób. Uczestnictwo w nich może polegać na nadawaniu własnego obrazu i dźwięku albo na użyciu innych interaktywnych narzędzi takich jak sekcja pytanie-odpowiedź. Koszt tej imprezy wynosi 350 tysięcy dolarów za udział w pięciu konferencjach. Drugi typ usług to kanał wiadomości, który pozwala firmom zaaranżować wymianę informacji na ważne tematy. Cena za korzystanie z tego serwisu to 250 tysięcy dolarów za pięć "spotkań".

Reklama

Źródło informacji: ENTER Infoserwis

Dowiedz się więcej na temat: telekonferencja | yahoo

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje