Świetlana przyszłość reklamy interaktywnej

Sensacyjne, ponad 5 proc udziały internetu w media-miksie według monitoringu Expert-Monitor, case-studies najnowszych kampanii internetowych Nike, Axe, Pop, nowa sieć reklamowa, tajniki planowania kampanii wirusowych, wideo i społeczności w reklamie online - to tylko niektóre z tematów zakończonej konferencji "adstandard 2007 - przyszłość reklamy interaktywnej". W 20 prelekcjach wzięło udział ponad 170 uczestników.

Na konferencji adstandard 2007 po raz pierwszy w Polsce zostały zaprezentowane wstępne wyniki monitoringu wydatków na reklamę internetową Expert-Monitor. Zdaniem Arkadiusza Drulisa, wiceprezesa firmy, są one "sensacyjne": w I kwartale internet miał 5 proc. udział w media-miksie nie licząc reklamy w wyszukiwarkach i CPA. Wydatki na internet depczą po piętach tym na outdoor, a w przyszłym roku powinny przegonić radio.

O tym jak stworzyć skuteczną kampanię internetową, mówił ekspert z domu mediowego Starcom Next - Jacek Karolak, z kolei o sekretach kampanii wirusowych opowiadali przedstawiciele agencji MRM Worldwide oraz Krzysztof Łada, dyrektor biura sprzedaży Gadu-Gadu S.A.

Reklama

Do "interactive experience" przekonywał Bartek Gołębiowski z Click5, agencji która zdobyła nagrodę Grand Prix konkursu Kreatura 2006. Nie zabrakło także tematyki związanej z reklamą w wyszukiwarkach, mówili o niej specjaliści z firm ClickAd oraz CubeGroup.

Na konferencji wystąpili również: Artur Gortych - prezes jednej z najstarszych polskich agencji interaktywnych Artegence, Marcin Pery - wiceprezes Gemius SA, polskiej firmy badawczej, która podbija rynki zagraniczne, Paweł Tyszkiewicz - dyrektor generalny Związku Agencji Reklamowych i inni specjaliści związani z rynkiem reklamy interaktywnej.

W trakcie dwudniowej konferencji odbyło się ponad 20 prelekcji oraz impreza dla uczestników.

Jednym z patronów medialnych konferencji "adstandard 2007" był portal INTERIA.PL.

informacje prasowe/INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: przyszłość | reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy