Startup Sprint E-commerce i Marketing w Krakowie

​Startup Sprint to 3-dniowe wydarzenie, którego uczestnicy w interdyscyplinarnych grupach opracowują pomysły biznesowe, a następnie prezentują je potencjalnym inwestorom. Pracują oni pod przewodnictwem doświadczonych mentorów. Już 27 czerwca druga edycja imprezy.

Druga edycja Startup Sprint w Krakowie będzie dotyczyła szeroko rozumianych branż e-commerce i marketingu. Wszyscy którzy mają pomysł na aplikację, usługę lub produkt skierowany związany z e-commerce i marketingiem spotkają się 27 czerwca w siedzibie Google for Entrepreneurs (Rynek Główny 12). 

Reklama

W pierwszej fazie uczestnicy przedstawią własne pomysły, a następnie podzielą się na zespoły i przystąpią do pracy. Swoim bogatym doświadczeniem uczestników Startup Sprint E-commerce i Marketing będą wspierać: Alex Barszczewski - coach i konsultant biznesowy,  Sebastian Kolisz z Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, Richard Lucas - Anioł Biznesu, Konrad Głowacki z Google, Monika Synoradzka z SpeedUp Venture Capital Group, Anna Hruszka z Grupy Adweb, Mateusz Wiktor i Zuzanna Zapolska z MagneSowy, Robert Stolarczyk z PromoTraffc, Robert Drymajło z Claran, Tomasz Wiese i Mateusz Staszek z JWMS Jakubowski Wiese Mazgaj Staszek radcowie prawni s.c., Karolina Liberka z Marketingu w Praktyce. 

Pomysłodawcą tego rodzaju eventów jest należący do SpeedUp Venture Capital Group fundusz LMS Invest. W Poznaniu zostało już zorganizowane kilka Startup Sprintów o tematyce związanej m.in. z: edukacją, finansami, zdrowiem, rolnictwem.
Pierwsza edycja Startup Sprint organizowana przez Geek Girls Carrots związana była z tematem szeroko rozumianej młodości.

Organizatorem krakowskiego wydarzenia jest społeczna organizacja kobiet Geek Girls Carrots Kraków, która łączy kobiety kochające nowe technologie. Współorganizatorem 2. edycji zostały także Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, które skupiają wokół siebie przedsiębiorców i startupowców z całej Polski. 

Uczestnictwo w Startup Sprint jest bezpłatne. Aby wziąć udział należy się zarejestrować, a następnie odpowiedzieć na kilka pytań. Ilość miejsc jest ograniczona, pobierana jest również kaucja zwrotna. Wydarzenie jest doskonałą szansą na rozwinięcie bądź doszlifowanie własnego projektu/usługi/produktu pod okiem ekspertów, poznanie wielu ciekawych ludzi oraz kreatywne spędzenie wolnego czasu.

Szczegóły wydarzenia oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie wydarzenia: http://ggc.startupsprint.org/.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: startup | Startup Sprint

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje