Spersonalizowane Sony

Od 1 sierpnia firma Sony uruchomiła eksperymentalny projekt "Pasata", obejmujący nowe formy rozpowszechniania reklam audiowizualnych w Internecie. Podczas dystrybucji będą one automatycznie dobierane pod kątem specyficznych grup klientów.

Od 1 sierpnia firma Sony uruchomiła eksperymentalny projekt "Pasata", obejmujący nowe formy rozpowszechniania reklam audiowizualnych w Internecie. Podczas dystrybucji będą one automatycznie dobierane pod kątem specyficznych grup klientów.

Reklamy będą docierać wyłącznie do użytkowników potencjalnie zainteresowanych produktem, co nie tylko ucieszy odbiorców, ale przede wszystkim agencje reklamowe. Jak na razie usługa testowana jest we współpracy z agencją reklamową Intervision, w całości należącą do Sony. W testach bierze udział 5 tys. osób, korzystających z Internetu za pośrednictwem telewizji kablowej. Na większą skalę program Pasata ruszy jeszcze przed końcem tego roku. Sony chce pobierać opłatę w wysokości 50 jenów (0,40 USD) od jednej prezentacji reklamy. Koszt podzielą między siebie dostawca reklamy i operatorzy stron internetowych. Do wykorzystania systemu Pasata wystarczyć ma zainstalowanie odpowiedniego oprogramowania.

Reklama
INTERIA.PL/AFP/PAP
Dowiedz się więcej na temat: reklamy | Sony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy