Rzeczywistość rozszerzona na ulicach Polski

Rzeczywistość rozszerzona staje się coraz bardziej popularna także wśród firm chcących promować swoje marki. Do tego grona doszła kolejna marka.

Od 1 sierpnia 2012 r. każdy mieszkaniec Warszawy, Gdańska oraz Krakowa może rozszerzyć swoją rzeczywistość dzięki wykorzystaniu technologii AR na siatkach wielkoformatowych, citylightach lub frontlightach reklamy marki Desperados Red.

Aby ją uruchomić, trzeba pobrać bezpłatną dedykowaną aplikację z Apple Store lub Google Play, zainstalować ją na swoim smartfonie czy tablecie oraz nakierować oko kamery na reklamę.

Po uruchomieniu aplikacji, widzimy burzącą się ścianę, zza której wyłania się gramofon, zaczyna grać imprezowa muzyka, a użytkownik zostaje zaproszony do wcielenia się w rolę głównego bohatera rozszerzonej rzeczywistości. Aplikacja pozwala na żywo w dowolny sposób skreczować lecący utwór.

- Desperados Red to marka skierowana do ludzi, którym nie jest obca nowoczesna technologia, a smartfon czy tablet jest używany przez nich, na co dzień do komunikacji ze znajomymi oraz z otoczeniem. Dlatego też w swoich działaniach promocyjnych wykorzystujemy te technologie, angażując konsumentów tak, aby byli oni aktywnymi uczestnikami, którzy na własnej skórze poznają świat marki - mówi Anna Wood, senior brand manager marki Desperados.

Reklama

Siatki wielkoformatowe z rozszerzoną rzeczywistością pojawiły się w Warszawie na budynku Uniwersal przy rondzie Dmowskiego, w Gdańsku przy Podwalu Grodzkim oraz w Krakowie przy ulicy Pawiej. Swoją rzeczywistość każdy może rozszerzyć za pomocą nakierowania aplikacji również na citylighty lub frontlighty w największych miastach w Polsce oraz na reklamy w wybranych tytułach prasowych.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy