Rosną zakupy w sieci

Z najnowszego raportu Nielsen/NetRatings widać, że powoli zbliża się szał świątecznych zakupów. Sprzedaż w sieci w pierwszym tygodniu listopada wzrosła bowiem o 12 procent. "To dobry znak. W ubieglych latach sprzedaż w sieci zaczynała wzrastać znacznie później" - mówi analityk Nielsena - Lisa Strand.

Z najnowszego raportu Nielsen/NetRatings widać, że powoli zbliża się szał świątecznych zakupów. Sprzedaż w sieci w pierwszym tygodniu listopada wzrosła bowiem o 12 procent. "To dobry znak. W ubieglych latach sprzedaż w sieci zaczynała wzrastać znacznie później" - mówi analityk Nielsena - Lisa Strand.

Z tego samego badania wynika, ze kolejność firm proponujących sieciowe zakupy - od sierpnia pozostaje bez zmian. Prowadzi Amazon (30,5 miliona klientów w październiku)

przed eBay (30,2 miliona) i Yahoo! Shopping (28,9 miliona kupujących)

Dowiedz się więcej na temat: zakupy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy