Reklamy wideo na Facebooku dopiero w 2014 roku

Już od dłuższego czasu w sieci pojawiają się spekulacje na temat reklam wideo, które mają zaistnieć w najpopularniejszym serwisie społecznościowym. Według najnowszych doniesień, rozwiązanie to zostało przesunięte na 2014 rok, by jeszcze lepiej je dopracować i dostosować do aktualnych trendów.

Włodarze serwisu postanowili wstrzymać się z reklamami , aby lepiej poznać aktualne trendy panujące w materiałach filmowych. Rozpoznanie wśród użytkowników pozwoli dostosować ten element marketingowy w taki sposób, by był nieinwazyjny.

Aktualnie wiadomo, że reklamy tego typu będą odtwarzane automatycznie, jednakże zostanie włączony dopiero, gdy użytkownik kliknie na spot. Wideo będzie ograniczone do maksymalnie 15 sekund. Na całe szczęście na razie osoby korzystające z Facebooka mogą spać spokojnie, gdyż reklamy nie pojawią się w ich serwisie w najbliższym czasie.

Źródło informacji

instalki.pl
Dowiedz się więcej na temat: Facebook | reklama wideo | reklamy

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje