Print-to-Net

Czytelnicy lipcowego, papierowego wydania magazynu Wired będą mieli do czynienia z nową techniką, która łączy drukowane ogłoszenia ze stronami internetowymi reklamodawców. Technika ta zostanie zastosowana w najbliższych miesiącach przez wiele dalszych tytułów - licencję wykupiło już 160 magazynów. Zamieszczone w piśmie inseraty są opatrzone specjalnym "znakiem wodnym", którego przystawienie do kamery internetowej umieszczonej na komputerze spowoduje wywołanie przeglądarki internetowej i połączenie z odpowiednią stroną.

Czytelnicy lipcowego, papierowego wydania magazynu Wired będą mieli do czynienia z nową techniką, która łączy drukowane ogłoszenia ze stronami internetowymi reklamodawców. Technika ta zostanie zastosowana w najbliższych miesiącach przez wiele dalszych tytułów - licencję wykupiło już 160 magazynów. Zamieszczone w piśmie inseraty są opatrzone specjalnym "znakiem wodnym", którego przystawienie do kamery internetowej umieszczonej na komputerze spowoduje wywołanie przeglądarki internetowej i połączenie z odpowiednią stroną.

Twórcą techniki jest firma Digimarc, dostarczająca specjalne oprogramowanie, które będzie dostępne razem z popularnymi urządzeniami tej klasy. Magazyn Wired rozda swoim czytelnikom 25 tys. kamer opłaconych przez Digimarc. Po kilkumiesięcznym okresie testowania, Wired zamierza wypróbować kolejną technikę typu print-to-Net, opracowaną przez DigitalConvergence, która wymaga stosowania specjalnego czytnika Keystroke Automation Technology, opracowanego przez Tandy.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy