Nowy rodzaj spamu

Po spamie e-mailowym przyszedł czas na spam w postacie niechcianych faksów. Firma MultiFax wprowadziła na rynek nową usługę MassFax, która scala walory internetowego faksu z usługą mailingu faksowego.

MultiFax MassFax pozwala na kompleksową realizację spersonalizowanej kampanii reklamowej, łatwość obsługi i nieograniczone możliwości odbierania i wysyłania faksów poprzez email czynią tę usługę wyjątkowo atrakcyjną dla firm, które chcą promować się w ten sposób.

Dużą zaletą tego rozwiązania jest możliwość precyzyjnego dotarcia do dobranej grupy docelowej i śledzenie w czasie rzeczywistym postępów kampanii. Minusem tej usługi jest fakt otrzymywania niechcianego fasku, co jest równoznaczne ze spamem.

PG

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy