Nowe reklamy testowane przez Google

Google to internetowy potentat, który swoją siłę opiera przede wszystkim na reklamach. Algorytmy tej firmy sprawiły, że oferty wyświetlane w różnych miejscach sieci są dopasowane do naszych preferencji i historii wyszukiwania, a przynajmniej starają się takie być. Niedawno gigant z Mountain View podzielił Gmaila na zakładki, a teraz chce to jeszcze bardziej wykorzystać w celach reklamowych.

Testowana właśnie funkcja wprowadza nowy sposób wyświetlania reklam pochodzących z zakładki "Oferty". Po kliknięciu w specjalny przycisk, zostaną one zaprezentowane w formie niewielkich obrazków z odpowiednim podpisem. Układ najbardziej przypomina to, co znamy z serwisów oferujących zakupy grupowe.

Nowa forma wyświetlania reklam jest aktualnie w fazie testowej i nie wiadomo, czy kiedykolwiek trafi do użytkowników. Wszyscy chętni, którzy chcą na własnej skórze przetestować nowy wygląd, mogą się zapisać w tym miejscu.

Reklama

Źródło informacji

instalki.pl
Dowiedz się więcej na temat: Google | reklamy | Gmail
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy